Otázky a odpovědi

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.


1. Do kolika hodin rozvážíte jídlo a kde si jídlo vyzvednout?

Jídlo si můžete vyzvednout buď osobně na uvedené adrese mezi 10.00 - 12.00 hod., anebo si jej nechat dle domluvy dovézt. 

2. Je možné si jídlo odnést ve vlastní nádobě?

Ano, je to možné, pokud nám včas dodáte jídlonosiče. Ty nám můžete předat předem nebo při rozvozu, až vám povezeme jídlo. 

Pro případ, že vlastní nádobu nemáte, používáme kvalitní menu boxy, které jsou omyvatelné a poměrně odolné. 

3. Jak je jídlo možné objednat?

Jídlo je možné objednat pomocí online formulářů, telefonicky, přes WhatsApp nebo osobně. 

Jídlo si můžete objednat i tak, že si doma na papír nebo přímo na jídelní lístek zapíšete vybraná jídla a poté je nahrajete do objednávkového formuláře.

Při závozu vám můžeme předat vytištěný jídelní lístek, na který stačí jednoduše vyplnit, která jídla si přejete. Lístek poté vyzvedneme při následujícím závozu.

Jídlo je třeba objednat den předem do 17.00. Pro těch pár kteří objednáno nemají, vaříme pro jistotu vždy o několik jídel navíc. V případě nových zákazníků vás budeme kontaktovat a upřesníme si podrobnosti.

4. Objednávka cateringových služeb a ceník 

Na základě domluvy se zákazníkem bude vypracována nezávazná kalkulace na danou akci. 

Ceny vždy počítáme individuálně na základě konkrétní akce. Ceník stravování pro hotely, pensiony nebo soukromé osoby, naleznete ke stažení v sekci cateriingové služby.

5. Rozvoz jídla pro veřejnost a firmy, catering

Pro zajištění co nejefektivnějšího rozvozu jídel se snažíme prioritně dodávat objednávky do firem. U rozvozů pro veřejnost však nemůžeme z organizačních důvodů vždy zaručit přesný čas závozu.

Přesto dbáme na to, aby každý dostal své jídlo včas. V případě většího množství objednávek v dané oblasti, zavážíme i do vzdálenějších lokalit. 

Nejčastěji zavážíme po Dobrušce a dále do Opočna, Českého Meziříčí, Pohoří a dalších okolních vesnic.

6. Jaké nabízíte možnosti platby?

V současné době můžete platit buď hotově, nebo převodem na účet. Číslo účtu naleznete v sekci Kontakty.  Při platbě převodem prosím uveďte do poznámky své jméno, zejména pokud jste nový zákazník. Číslo účtu najdete v sekci Kontakty. 

Do budoucna plánujeme zavést i možnost platby kartou. 

7. Je možné se najíst na místě?

Bohužel, z technických důvodů to v současnosti není možné. Usilujeme však o to, aby to bylo do budoucna možné a mohli jsme fungovat i jako jídelna.

8. Kde vás najdeme a lze tam parkovat bezplatně?

Najdete nás v budově bývalé restaurace Bazén, přímo vedle vstupu na venkovní koupaliště. V okolí není problém s parkováním, můžete parkovat bezplatně.